|
Post by Fairytaler on Aug 3, 2011 8:44:08 GMT 2
Saint Walden's Schoolissa on kautta aikain järjestetty koulutyön lomaan mukavia tapahtumia, kuten tanssiaisia, metsäretkiä ja ulkomaanmatkoja. Tällä kertaa tahdotaan suunnittelussa ottaa huomioon myös oppilaiden lukuiset mielipiteet.
Kysymys kuuluukin; Minkä tapahtuman sinä haluaisit rakkaan koulumme seuraavaksi järjestävän?
Toimimme tapahtuman valinnassa seuraavalla tavalla: Jokainen pelaaja saa ehdottaa tapahtumaa/tapahtumia, joista sitten lopulta järjestetään äänestys. Luonnollisesti eniten ääniä saanut ehdotus toteutetaan(pelin sääntöjen ja idean, sekä foorumin sallimissa rajoissa tietysti).
Tämä on taas tilaisuus, jossa voitte osoittaa aktiivisuuttanne. Nimittäin siinä vaiheessa, kun seuraava tapahtuma järjestetään, vain niillä, jotka ovat jotakin ehdottaneet tai äänestäneet, on oikeus valittaa yhtään mistään(jos edes heillä). Tapahtuma järjestetään kuitenkin vasta sitten, kun ainakin Metsä-pelit on saatu alta pois. Tämä on vain etukäteiskysely, joka auttaa ylläpitoa muodostamaan käsitystä pelaajien kiinnostuksesta.
Eli, ehdotuksia tulemaan joko yksityisviesteillä tai tähän keskusteluun. Mieluummin tietty tähän, jotta kaikki näkevät lukea ne.
|
|
|
Post by Agitha on Aug 3, 2011 17:25:01 GMT 2
Oisko reissu huvipuistoo + yöpymine paikallises hotellis mitää? Ei ainakaa turhan mahtipontista.
|
|
|
Post by aimee on Aug 3, 2011 17:57:11 GMT 2
Mukavista tapahtumista en tiedä, mutta.... koska SW haluaa tietysti myös olla edes vähän mukana kehityksessä, miten ois koko koulun yhteinen siivouspäivä? <3 Vaihtoehtoisesti voidaan viettää myös ekoviikkoa, jolloin voidaan esim olla käyttämättä sähköä tai olla käymättä suihkussa !
Toinen ei niin mukava ehdotus ois perinteiden mukaisesti jonkun ihanan kristillisen juhlapyhän pippalojärjestelyt, johon oppilaat pakotetaan osallistumaan.
Mikäli aloitus venyy pitkälle, ois myös jotkut halloweenbileet siistit!
|
|
|
Post by Darcy on Aug 3, 2011 18:34:47 GMT 2
hei mä kannatan kans tota siivouspäivää ::::::: D haluun nähä joceyn siivoushanskat ja moppi kädessä.
ja ei toi huvipuistokaa paha ooooooooooo ! KANNATAN NÄITÄ.
moi oon mielikuvitukseton joten en ehdota itte mitään
|
|
|
Post by Agitha on Aug 3, 2011 18:44:05 GMT 2
kannatan sitä et jesse kannattaa
|
|
|
Post by Darcy on Aug 3, 2011 18:45:11 GMT 2
mä kannatan sitä et agi kannattaa et mä kannatan
|
|
|
Post by Agitha on Aug 3, 2011 18:56:25 GMT 2
mä kannatan sitä et jesse kannattaa sitä et mä kannatan sitä et se kannattaa hei mite ois siivouspäivä huoneparijaolla?
|
|
|
Post by takamin on Aug 3, 2011 18:57:03 GMT 2
mä kannatan et mä kannatan kans.
|
|
|
Post by Fairytaler on Aug 3, 2011 18:59:36 GMT 2
Kiitos kannatuksestanne. Säästäkää keuhkojanne. : D Tehdään vielä erillinen äänestys.
Mä voisin ehdottaa ns. "open stage" -iltaa, jolloin oppilaat saisi näyttää omia erikoistaitojaan tai taidottomuuttaan.
|
|
|
Post by Darcy on Aug 3, 2011 19:00:51 GMT 2
I WANT MY SIIVOUSPÄIVÄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111111111111111111111111
open sage....... mun hahmoil ei oo mitää erikoistaitoi, paitsi et raiden osaa röyhtäillä.
|
|
|
Post by Agitha on Aug 3, 2011 19:01:24 GMT 2
jos tulis siivouspäivä ni sit ylläpito vois taas sumplii randomil jokaselle parille oman alueen siivottavaks lisäjännitystä et kuka joutuu siivoo poikien pesutilat
|
|
|
Post by Fairytaler on Aug 3, 2011 19:02:11 GMT 2
Te ootte vähän päättäny tän jo : D Mut munki mielestä toi idea on hyvä.
|
|
|
Post by Darcy on Aug 3, 2011 19:05:03 GMT 2
tämä on päätetty eiks vaa ♥ ♥ ♥
|
|
|
Post by Fairytaler on Aug 3, 2011 19:08:26 GMT 2
Rakas Dara, ollaan nyt kerranki demokraattisia ja odotetaan loputki mielipiteet : ) Tai osa ainaki.
|
|
|
Post by Darcy on Aug 3, 2011 19:09:24 GMT 2
pyh sw koskaan ennenkää mikää demokraattinen ollu
okei ♥ ♥ ♥
|
|