|
Post by Suklaanappi on Aug 22, 2010 17:48:24 GMT 2
Nabsykkaisen hahmoliinit etsivät lähes jatkuvasti seuraa, kun ei Napilla taia olla melkein mitään muuta elämää, kuin roolipelit. Elikkäs, koulun kuningatar, yksi energiapommi, yksi aasialainen homppeliini, skitsofenikkoidiootti höperö transu ja epävarma diivailija ovat tarjolla, ainakin toistaiseksi. XD Pelejä saa ehdotella, olen aikamoisen kaikkiruokainen, samoin kun hahmoseni myös. Ehdotukset mieluiten yksärillä. =D Dwightille siis jonkinlaista ihastumista tai sensellasta homostelua kaivattaisiin... Lisänä kaivataan Miylle pelejä. Ja tarjollahan siis olisi: Your Ladyship- Giselle Clinton - 17-vuotias, hetero, urheilulinjalla (baletti) - ja kaipaa: ystäviä vihamiehiä riitakavereita säätöä ihastuneita ja ihastuksia Miss Sunny- Rin Kitchida - 17-vuotias, lesbo, ilmaisutaidonlinjalla - ja neiti kaipailee: ystäviä jotain sanaharkkaa hyvän päivän tuttuja The Bad Girl- Bambi Moon - 18-vuotias, bi, kielten linjalla - ja neiti tahtoo: sanailukavereita mykän kuoren availijoita hengailuseuraa The Little Surprise- Miyuko Tsukatani - 16-vuotias, bi, urheilulinjalla (uinti) - neiti kaipailisi: pinnallisia ystäviä piinaajia ihastusta ihastunutta
|
|
|
Post by Suklaanappi on Aug 21, 2011 12:42:22 GMT 2
Ja Miy saapui remmiin. ^^
|
|
Tenko
Urheilija-atleetti
Suklaa rohmu <3
|
Post by Tenko on Apr 20, 2012 9:33:49 GMT 2
No kun sinä tulit ihanasti ilmottautuneeksi, niin haluatko aloittaa peli? Ihan mikä vain hahmoistai kelpaa! Toivoisin vain että sinä voisit aloittaa pelin, kun minä en ihan osaa vielä.
|
|
|
Post by Suklaanappi on Apr 20, 2012 9:55:51 GMT 2
Noo, jos Miyuko seuraksi kelpaa, niin voin hyvin aloitella. Olisiko ystävystymispeli ok? Neideistä voisi tulla ihan muksatkin ystävät, vai mitä luulet? Ja onko mitään toiveita, minne heittelen tyttöset? Ja sijoittuuko vaikkapa ihan syksyyn tai silleen?
|
|
Tenko
Urheilija-atleetti
Suklaa rohmu <3
|
Post by Tenko on Apr 20, 2012 10:10:03 GMT 2
Sopii mainiosti. Minulle on sama ja se mihin sinä nämä neitoset heität Joten voit ihan rauhassa aloitella sinne mihin mieli tekee. ^^ Tan antaa kaikki vapaudet paikan valitsemiseen.
|
|