|
Post by Fairytaler on Nov 4, 2010 20:03:32 GMT 2
Koska tästä nyt on ollut keskustelua, ja koska koko peli menee sekaisin, jos ei informaatio kulje tarpeeksi hyvin. Tästä johtuen tänne laitetaan aloitetopic, johon pyydän lähetettäväksi aloitteet koskien esimerkiksi koulun toimintaa ja tapahtumia. Ja tietysti myös keskustelua, mikäli jokin ehdotus herättää syvää paheksuntaa tai kannatusta.
Ja pyydän, ei mitään "Joka toinen perjantai on Cass-päivä ja kaikki pukeutuu kuten Cass!"- ehdotuksia... : DDDD(ei pahalla, mutta tää olisi teiltä odotettavissa)
|
|
|
Post by Agitha on Apr 15, 2011 0:00:18 GMT 2
Ehdottaisin Saint Waldensille sisarkouluksi sisäoppilaitosta Japaniin. Ei muuta käytännössä mitään, mutta saattaisi selittää japanilaisten valtavan lukumäärän...
Ehdotan myös cassjantain (engl. Cassual Friday) julistamista kansainväliseksi pyhäpäiväksi, mutta se ei taida onnistua SW:ssä. (?)
|
|
|
Post by Fairytaler on Apr 15, 2011 12:56:18 GMT 2
Joo, toi eka on okei, mut mä en ees viitti kommentoida tota toista, vaikka mä kuinka tahtoisinkin siitä kansainvälisen pyhäpäivän.
|
|
|
Post by Suklaanappi on May 3, 2011 19:34:31 GMT 2
Hellureii. Minä ehdottaisin, että tehtäisiin selventävä kooste, mitä kaikkii lajeja SW:ssä ois sit mahis opiskella ja tälleen, niin ei tartte miettii päätään puhki. Ja toisena ehottaisin, että mikäli SW:ssä voisi olla uinti lajina niin saataisin SW:hen myös sitten oma allas. Harjoitteluun nääs... hih.
|
|
|
Post by Fairytaler on May 4, 2011 19:28:03 GMT 2
Nappi, selvennätkö vähän? Mitä tarkoitat sillä, että mitä lajeja?
|
|
|
Post by Suklaanappi on May 4, 2011 19:36:53 GMT 2
Koska tuskin SW:ssä nyt kaikkia urheilulajeja siis on? Siis tällee niiku... jotai... öö... golfii? XD Mut siis kuitenkin ois sellane selventävä lista mitä lajeja on mahdollista ottaa urkkalinjalaisil ja tällee...
|
|
|
Post by Darcy on May 9, 2011 19:26:28 GMT 2
heyyy mäki kannatan sitä et sw:seen saatas uima-allas, tulis yks pelialue lisää !\o/ c'mon, pelialueita ei oo koskaan tarpeeks
sit kaikki homot pääsis ottaa yhdessä yöuinteja altaassa ja krhm.
|
|
|
Post by Agitha on May 12, 2011 19:05:02 GMT 2
SW:ssä ei ole määritelty erikseen lajeja joiden harrastaminen on mahdollista, sillä periaatteessa koulu tarjoaa puitteet mm. kaikille. Mutta koska ylläpito tykkää leikkiä demokratiaa niin me voidaan kuunnella yleisön mielipidettä ja tehdä se uima-allas, ja vetäytyä miettimään, jos lajit pitäisi rajoittaa tarkemmin. Amen ja kiitos kaloista.
Yöuinnit approved
|
|
|
Post by Agitha on May 15, 2011 17:15:32 GMT 2
Ehdotan SW:lle matkaa Japaniin sisarkoulua katsomaan. Koulu kustantaa ja oppilaat pääsee tutustumaan paikalliseen kulttuuriin. Jee.
|
|
|
Post by Shady on May 15, 2011 18:55:22 GMT 2
Kannatetaan. Joo turhaa, sori.
|
|
|
Post by Darcy on Oct 25, 2011 21:35:23 GMT 2
Tää ei kyllä varsinaisesti ole mikään aloite, mutta en jaksanu alkaa vääntää mitää omaa topaa joten ilmoitan tähän että olin ihana ja tein teille uuden pelialueen ♥ kannan tästä kaiken vastuun ja mut saa tulla piiskaamaan jos haluaa >)
|
|
|
Post by Agitha on Oct 26, 2011 11:00:34 GMT 2
+1
|
|
|
Post by Darcy on Jan 23, 2012 3:19:48 GMT 2
Olin taas ahkera ja tein uuden pelialueen. Nyt koulusta löytyy siis myös ATK-luokka. Aksu oli myös ahkera ja teki meille perjantaina AU-laudan, jossa voi siis pelata Alternative Universe -pelejä, jotka eivät vaikuta roolipelin juoneen millään tavalla. Sinne siis vaan pelaamaan jos tulee jotain ideoita, joita ei normaaleissa peleissä voi toteuttaa.
|
|