|
Post by loveliina on Mar 14, 2010 20:53:49 GMT 2
HEI KAIKKI LAPSET. Mun pojat tarttis seuraa, ihan vaa niinku jos jotaki kiinnostais. Elikkkäs multa löytyy Cassja Sam♥
|
|
|
Post by loveliina on Oct 26, 2010 15:18:48 GMT 2
Mietin tässä, että vois olla kiva alottaa jotai peliä jonku kanssa niin, että jos jollakin on yhtään mitään inspistä pelaa mun kaa nii ilmottelekeepa! ::::::: )
|
|
|
Post by fallen on Oct 27, 2010 18:38:40 GMT 2
Mä voisin pelailla sun kanssa Andyllä. (: Mulla ei kylläkään mitään ihmeellistä juonta ole mielessä..?
|
|
|
Post by loveliina on Oct 27, 2010 20:45:44 GMT 2
hhuu erittäin asiallisen hienoa :::: ) no totaaaaa mä kyl tykkään pelaa Cassilla, nii jos niilä kahella jotai kehiteltäis? hei vitsit, huomasitko että andyn lempinimi on pojannimi ja cassun (cameron) lempinimi on cassie eli niinku tytön wouu siistii :---------------D mut eniveis. Minkätyylistä haluisit? Cassusta on mihin vaa, siitä saa rakastettavan ja aika helposti kans vihattavan ::::: D
|
|
|
Post by fallen on Oct 28, 2010 18:08:28 GMT 2
Haha aika hauska sattuma. : DD Juu noh olisiko jonkinlaista pientä flirttailua tai jtn? Ei mitään kovin suurta, vähän sellaista yhden illan juttua? Nämä vaikka tapaisivat jossain koulun käytävällä tai jtn ja menisivät vaikka sitten kahville? : D
|
|