|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 11:03:19 GMT 2
Listauksia on taas pitkän tauon jälkeen päivitetty. Koska listattavia hahmoja oli melkein kymmenen, on saattanut tapahtua huomattaviakin sekaannuksia. Tarkistakaa siis, että omat hahmonne löytyvät sieltä minne ne kuuluvat kaikissa listauksissa. Mikäli jossain on joku virhe tai hahmo puuttuu listoilta kokonaan, voi asiasta huomauttaa tähän niin se korjataan. Sekalainen listaus - Ikäjärjestys, pituusjärjestys... Lista melkein kaikesta. Huonelista - TÄRKEÄ! Lista siitä, kuka missäkin huoneessa asuu. Erityisesti tämä lista yritetään pitää ajan tasalla, joten katsokaa tarkkaan, että kaikki on kohdallaan. Oppiainelinjat - Kuka kuuluu mihinkin ryhmään.
|
|
|
Post by Cerwel on Jun 11, 2012 11:22:28 GMT 2
No.. ainakin minun Joëlleni puuttuu ihan joka listasta. : D Tuo on kuvataiteen linjalla ja huoneen ilmeisesti piti olla yhdeksikkö, mutta kun siellä näyttää olevan täyttä niin heittäkää vaikka kymppiin tai jonnekkin.. Muuta valitettavaa en omien hahmojeni osalta löytänyt. (:
|
|
|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 11:35:23 GMT 2
Selvä, asia korjataan!
|
|
|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 11:42:50 GMT 2
Joëlle on nyt kaikkialla ja huoneessa 6 Moiran seurana!
|
|
|
Post by Cerwel on Jun 11, 2012 11:51:18 GMT 2
Hienoa, kiitos. (: Tosin, minun tietääkseni huoneessa 6 asuu Cara Knezevic? Vai olenko mä taas ulkona asioista?
|
|
|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 12:30:12 GMT 2
Et ole, minä olen... :D Hyvä kun huomautit, koska tyttö puuttui kokonaan huonelistauksesta. Nyt on sekin hoidettu.
Eli Joëlle menee kymppiin!
|
|
|
Post by kirke on Jun 11, 2012 16:45:07 GMT 2
Olenko unohtanut hahmoja, vai onko noissa listoissa hahmoja, jotka eivät ole pelissä mukana? Ja tuolla sanotaan olevan kaksi naisopettajaa, kuka se toinen on? :D
|
|
|
Post by Shady on Jun 11, 2012 17:10:45 GMT 2
Joo ei taida olla kahta enää kun Chloe kuopattiin. Ja samoin Shellyä ei enää ole. Anteeks, vingun niittenki puolesta jotka ei enää oo täällä </3
|
|
|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 18:19:17 GMT 2
Okei.
Etenkin tyttöjen päädyn asukit, tarkistakaa huoneenne uudestaan! Moni entinen huone 6:n asukki on nyt saanut uuden huoneen ja uuden huonekaverin. Kuutoseen oltiin buukattu päällekkäin viitisen tyttöä listoja päivittämättä, ja siksi jotkut pelaajat joutuvat nyt päivittämään hahmonsa huoneen hahmoesittelyihin. Katsokaa ja varmistakaa uusi huone listasta. Sen pitäisi olla kohdillaan nyt.
|
|
|
Post by kirke on Jun 11, 2012 18:34:17 GMT 2
Chizusu Kunihiko en muista tätä hahmoa pelistä, olenko unohtanut vain? Se on merkitty kai Namikolle huonekaveriksi. Ja kuten jo sanoinkin, sekalaisessa listauksessa on monta nimeä, joita ei ole hahmoesittelyissä, kuten Maddison jotain ja Alexandra Romanov(?) ja Dani Shaw, veikkaisin.
Oh, ja Caran nimi on Kara keskiarvolistauksessa. Ei, minulla ei ole parempaa tekemistä.
|
|
|
Post by Agitha on Jun 11, 2012 18:37:52 GMT 2
Okei, eli vielä tarkempaan tutkintaan kaikki listat, mutta kunhan huoneet on toistaiseksi kunnossa.
|
|
|
Post by jarrey on Jun 12, 2012 14:05:51 GMT 2
Cara puuttuu syntymäpäivälistauksesta (syntymäpäivä 24.9), horoskooppilistauksesta (horoskooppina vaaka), ikäjärjestyksestä uupuu hänen syntympäivänsä ja kuten Kirke taisi jo mainitakin, keskiarvojärjestyksessä Caran etunimi on kirjoitettu K:lla. :)
|
|
|
Post by Agitha on Jun 12, 2012 14:46:06 GMT 2
Caran syntymäpäivä oli vähän hankalasti löydettävissä enkä huomannut sitä nopeasti selatessani. Asia korjataan. Samoin kirjoitusvirhe nimessä.
|
|
|
Post by Shady on Jun 12, 2012 18:45:19 GMT 2
Faithia ei ole syntymäpäiväkalenterissa (30.3) :D
|
|
|
Post by Agitha on Jun 12, 2012 19:27:29 GMT 2
No voi nyt vittu :D
|
|