|
Post by Suklaanappi on Jun 14, 2012 14:21:45 GMT 2
Joku meikäläisen hahmoista seuraksi? On inspis ollut hukassa äsveetä kohtaan, mutta en tahdo luopua näistä, mitä vielä retuutan mukanani. Kiinnostaisiko joku siis? ^^
|
|
|
Post by Suklaanappi on Jun 15, 2012 11:07:38 GMT 2
Kaikki, jotka ovat listassa, ovat hengissä (nyt ainakin, sillä huomasin etten ollut paria potkinut pellolle). Aiemmin mulla oli enemmän hahmosia, nyt olen potkinut niitä, jotka eivät inspaa, poies. Hmm... Miyuko tai Giselle voisi olla varteenotettavat vaihtoehdot, sillä Rinnukalla tulee pelailtua melko paljon likan tyttöystävän kera. Gis on nyt saanut vähiten huomiota, mikä on surku, kun kuitenkin rakastan pikkuprinsessaani, joten jos diivailija kelpaa seuraksi, niin voisin häntä tyrkyttää. :D Mulla ei oo mitään sen kummempaa mielessä, yritin kattella Caran esittelyä, mutta en oikein keksinyt mitään kummempia, joten kerro toki, jos keksit jotain. :'D Tai sit voidaan lähteä ihan vaan jostain tilanteesta liikkeelle.
|
|
|
Post by Suklaanappi on Jun 15, 2012 19:00:24 GMT 2
Käsittääkseni Cara tulee "tänä lukuvuonna" kouluun, joten siinä mielessä neidit eivät välttämättä kovin usein ole tavanneetkaan. Olisiko mahdollista ottaa peli johonkin melko lukukauden alkuun, jossa tytöt törmäävät niin sanotusti ekaa kertaa? Ja hmm... mä voin vaikka aloitella kylläkin, onko toiveita paikasta, vai heitänkö neidin vaan jonnekin?
|
|
|
Post by Suklaanappi on Jun 15, 2012 20:00:41 GMT 2
Selvähän se. (: Heittelen sen varmaan huomenissa, tänään tuskin enää ehdin ja jaksan.
|
|
|
Post by Suklaanappi on Jun 19, 2012 20:19:09 GMT 2
|
|