|
Post by Cerwel on Nov 26, 2010 16:59:58 GMT 2
Max virnisti ja katseli hetken puhuoneen seinää, joka oli täynnä vierekkäin asetettuja naulakoita. Penkille oli unohtunut punainen huppari ja sukat, lattialle joku oli unohtanut lenkkarit. Max kiinnitti kaikkeen tähän jotenkin tavallista enemmän huomiota. Ehkä se johtui hänen sisällään jylläävistä epämääräisistä tunteista. Hän antoi Janin puhua loppuun ja piti lyhyen taidepaussin ennen kuin sanoi mitään. "Saat tulla, jos itse haluat", hän sanoi, "saat muutenkin tulla millon vaan haluat."
Pojan kasvoille nousi leveä hymy, kun Jan näytti innostuneen asiasta. Hän otti tytön kasvot käsiensä väliin ja hymyili. "Kiitos, Jan", hän sanoi ja painoi kevyen suudelman tytön huulille, "sun ei tarvitse.. kuin seistä. Siitä tulee kivaa. Koska sulle kävisi?" Hän virnisti ja hipaisi vapaan kätensä etusormella Janin nenänpäätä.
//äh, überlyhytt sori taas..
|
|
|
Post by jalle on Dec 5, 2010 14:24:10 GMT 2
// Anteeksi myöhäinen vastaus..
Janae punasteli hieman intoilullensa, hän kun voisi tosissaan tehdä mitä tahansa rakkaansa tähden, ihan kirjaimellisesti. "Kiitos." hän hymyili katsoen poikaan, joka otti kohta Janin kasvot käsiensä väliin. "Minulle kelpaa koska tahansa, kun sinulle sopii." Janae sanoi, sulkien hieman silmiänsä, kun Maxin sormi hipaisi tytön nenänpäätä, ja hän avasi silmänsä uudestaan, katsoen poikaa silmiin.
// Tästä tuli hemmetin lyhyt, ja kökkö erityisesti..
|
|
|
Post by Cerwel on Dec 6, 2010 19:01:57 GMT 2
Max katseli tytön kasvoja hetken ja päästi sitten irti. "Sopiiko tänään? Tänään illalla?" hän kysyi ja hymyili. Hän vetäytyi hieman kauemmas katse yhä Janaessa. Hän ei ollut ihan varma miksi, mutta hän halusi nähdä Janin pian uudelleen. Eiväthän he olleet vielä edes eronneet, mutta.. "Mä odotan sitä innolla", hän naurahti, "ja sä olet täydellinen malli, Janae. Siitä tulee ihan totta kivaa." Poika nousi vaivalloisesti ylös nilkkansa kanssa, muttei päästänyt irti Janin kädestä. Hän hymyili ja puristi tytön kättä. "No tule, jos et keksi jotain kivempaa", hän nojasi kädellään seinään ja painoi suudelman Janin huulille, "mä lupaan odottaa koko illan. Ainiin, mun huoneen numero on kakstoista." Hän hipaisi sormellaan Janin kasvoja, hymyili ja otti laukkunsa maasta. Sitten hän konkkasi ulos huoneesta niin nopeasti kuin pystyi ja toivoi salaa ettei Jan tulisi heti perässä. Hän tahtoi valmistella maalausoperaatiota rauhassa.
//tää on kai tässä ellet sä halua vielä jatkaa. Halutko sä jotain jatkopeliä Maxin huoneeseen?//
|
|
|
Post by jalle on Dec 8, 2010 8:16:48 GMT 2
"Sopii, oikein hyvin." tyttö vastasi hymyillen ja katsoi kun Max vetäytyi toisesta, mutta heillä oli vielä katsekontakti. He suutelivat ja Jan nosti katseensa taas poikaan. "Tulen, lupaan sen." tyttö sanoi hymyillen, katsoen hieman haikean oloisena Maxin perään. Hänen tuli toista ikävä jo nyt, mutta Janae odotti jonkin aikaa, nojaten seinään, tuon katseen harhaillessa ympäri pukuhuonetta. 'Huone kaksitoista.. Sehän on.. Sama huoneennumero kuin minulla.. Heh.' hento hymy nousi tytön kasvoille. Janae otti laukkunsa, kangaskassinsa ja ohimennen peilin edessä tuo hieman sipaisi hiuksiansa korvansa taakse, poistuen pukuhuoneesta. Jan ei nähnyt käytävällä Maxia, mutta hän uskoi että poika pääsee ehjin nahoin huoneeseensa.
// Jatketaan Maxin huoneeseen vaikkapa
|
|
|
Post by Cerwel on Dec 8, 2010 22:05:26 GMT 2
[[Joops tämä oli tässä. Alotin uutta tänne.]]
|
|